1 dag sedan
Visar inlägg med etikett inte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett inte. Visa alla inlägg
måndag 1 november 2010
Ja men jag har ju ändå inte så mycket att göra
Det är fantastiskt kul att sitta och jobba med en sak i över en timme, konstatera att jag är lite hungrig. Eller rättare sagt vrålhungrig. Bestämma mig för att jag ska ta lunch och spara jobbet. Men häpp! Istället raderade jag den timmens jobb. Jo men jippitjohej så kul!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
