Visar inlägg med etikett inte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett inte. Visa alla inlägg

måndag 1 november 2010

Ja men jag har ju ändå inte så mycket att göra

Det är fantastiskt kul att sitta och jobba med en sak i över en timme, konstatera att jag är lite hungrig. Eller rättare sagt vrålhungrig. Bestämma mig för att jag ska ta lunch och spara jobbet. Men häpp! Istället raderade jag den timmens jobb. Jo men jippitjohej så kul!