Visar inlägg med etikett inget vettigt gjort idag det är väl det som är semester. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett inget vettigt gjort idag det är väl det som är semester. Visa alla inlägg

onsdag 20 juli 2011

Jippi, nästan full

Länge saknad son kom hem, lagade middag med mig och syrran. Sen fyllde han tvättkorgen och gick. Nu kollar jag ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer. Tonårsdottern är ute med en vän, en pojke från en parallellklass.
Published with Blogger-droid v1.7.3