Visar inlägg med etikett ingen kommer någonsin få mig att sätta upp påskgardiner. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ingen kommer någonsin få mig att sätta upp påskgardiner. Visa alla inlägg

fredag 11 april 2014

Bäst!

AW med Sus och Hjärtat och en hovleverantör av smycken. En heltrevlig kväll helt enkelt. Men vissa människor har inte det där med lokalsinne. Inte ens om de kommer från orten de försöker beskriva. PING SUS! CAps lock på det. Typ
Ikväll ägnar jag mig åt kommissarie Lewis, eller rättare sagt åt Hathaway, hans polis-vad-han-nu-är.