Jag ville inte gå till jobbet idag, inte, verkligen alls. Väl där ville jag verkligen bara gå hem. Under tiden jag väntade på gå-hem-stunden ägnade jag dagen åt att
Sen gick jag hem. Och väl hemma tvingade jag med mig mina tonåringar på en rask, nåja, promenad. Äldsta pratade oavbrutet. Så lite skavsår har jag, i öronen.
Sen har jag fixat en hel del, i tanken. Imorgon ska jag köpa lite färg, och börja måla. Leta på borsten och penseln till tapetlimmet. Nu ska jag sova. God natt.
