Visar inlägg med etikett imorgon jobbar vi halv dag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett imorgon jobbar vi halv dag. Visa alla inlägg

onsdag 20 april 2011

Fortsätter det så här är jag snart stormrik

Igår hittade jag 50€ cent, idag en krona. I tvättmaskinen. Eller så kommer polisen.
Published with Blogger-droid v1.6.7