Visar inlägg med etikett imorgon jobbar jag inte hemifrån som jag gjorde på förmiddagen idag jag vill inte heller ha fler spindlar i mitt sovrum. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett imorgon jobbar jag inte hemifrån som jag gjorde på förmiddagen idag jag vill inte heller ha fler spindlar i mitt sovrum. Visa alla inlägg

torsdag 25 november 2010

Jobbet

Igår var jag på ett jobbmöte på kvällen med tillhörande middag. Mycket, mycket trevligt, både mötet och middagen. Jag är grymt glad att få tillhöra den lilla skaran.
Idag har jag suttit i möte nästan halva dagen på jobbet, och nu ska jag iväg på tillhörande middag. Jag är även glad att tillhöra den, något större skaran.