Visar inlägg med etikett imorgon är det torsdag kan det vara bra det?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett imorgon är det torsdag kan det vara bra det?. Visa alla inlägg

onsdag 29 september 2010

Akvarium och sömndelirium

Yngsta ordnar just nu akvarium i badrummet. Kan silverfiskar simma? Själv har jag tangentavtryck i pannan. Antar att jag får göra ett tredje försök med ett tidigt sängkammarbesök.