1 dag sedan
Visar inlägg med etikett imorgon är det torsdag kan det vara bra det?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett imorgon är det torsdag kan det vara bra det?. Visa alla inlägg
onsdag 29 september 2010
Akvarium och sömndelirium
Yngsta ordnar just nu akvarium i badrummet. Kan silverfiskar simma? Själv har jag tangentavtryck i pannan. Antar att jag får göra ett tredje försök med ett tidigt sängkammarbesök.
Något att snacka om:
imorgon är det torsdag kan det vara bra det?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
