1 dag sedan
Visar inlägg med etikett idag tycker jag inte att godis är lika gott längre. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett idag tycker jag inte att godis är lika gott längre. Visa alla inlägg
måndag 20 september 2010
Nä hör du vad säger du om att rycka upp oss lite?
Kan inte tillåta att gårdagens katastrof ska få påverka mig längre. Vägrar låta främlingsfientlighet och okunskap får styra. Nu är det dags att reagera och agera. Har jag varit för otydlig tidigare så får jag bli ännu tydligare så att alla förstår att främlingsfientlighet och okunskap inte är acceptabelt. Idag är starten på något nytt. Det blir en lång kamp, men bara du och jag kan föra den och det ska banne mig märkas ordentligt.
Något att snacka om:
idag tycker jag inte att godis är lika gott längre
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
