Visar inlägg med etikett idag ska vi läs jag göra ingenting mer än att äta och dricka. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett idag ska vi läs jag göra ingenting mer än att äta och dricka. Visa alla inlägg

lördag 16 juli 2011

Belöningen

Efter drygt två kilometer på min och Leias joggingpromenad kom vi fram till havet. Sen var det bara att vända och förbereda oss för mördarbacken och kaffe.
Published with Blogger-droid v1.7.2