Läste just ett mejl jag fick igår. Ett anonymt kärleksmejl. Personen som skickade mejlet förklarade att h*n var så blyg att h*n inte vågade annat än att göra på det här viset. Någonting säger mig att mejlet inte är till mig:
"You are honestly one of the best things about Russian Federation."
1 dag sedan
