Visar inlägg med etikett ibland undrar jag om inte onsdagar är nya måndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ibland undrar jag om inte onsdagar är nya måndag. Visa alla inlägg

onsdag 15 februari 2012

Saker jag inte hade en aning om

Läste just ett mejl jag fick igår. Ett anonymt kärleksmejl. Personen som skickade mejlet förklarade att h*n var så blyg att h*n inte vågade annat än att göra på det här viset. Någonting säger mig att mejlet inte är till mig:
"You are honestly one of the best things about Russian Federation."