1 dag sedan
Visar inlägg med etikett här kan jag fylla i något fyndigt men hjärnan och fingrarna samarbetar dåligt just nu. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett här kan jag fylla i något fyndigt men hjärnan och fingrarna samarbetar dåligt just nu. Visa alla inlägg
lördag 8 januari 2011
Total förvirring
Lörsöndag eller vad är det för dag? Men det är ok att vara förvirrad, behagligt. Bara jag kommer ihåg att gå och jobba när det är måndag. För visst är det en jobbdag då? Annars? Jag är mätt och belåten. Men om en stund ska jag ta lite pepparkaka med ost. Lite godis och fortsätta se långköraren Corleone. Vi har bara hunnit med första delen än, av fyra.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
