Visar inlägg med etikett här kan du själv fylla i något att snacka om. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett här kan du själv fylla i något att snacka om. Visa alla inlägg

fredag 19 november 2010

Träning

Upp tidigt och väckte tuppen. Den lata rackarn har nog förresten gått i idé. Och på gymmet var vi färre igen. Men det blir väl ändring efter nyår antar jag. En fördel med att träna på morgonen är att jag inte behöver prata med så många. Ok då startar väl den här dagen också.