Var på väg att tappat lite av viljan att skåla när ett främlingsfientligt parti har möjlighet att komma in i riksdagen. Känns rent ut sagt för djävligt. Men vi ska inte ropa hej eller gräva ner oss innan alla röster är räknade. Så jag korkar upp nu och bestämmer mig för att skåla för alla som jobbat under valrörelsen. Jag korkar upp en Dopff. Enkelt, men gott pratbubbel.
Jag och dottern har ätit baconlindade fetaostfyllda färsbiffar, sallad med tomater, avocado, gurka, olika salladssorter, fetaost och cashewnötter, guaccamole och lite klyftpotatis.
1 dag sedan

