Visar inlägg med etikett finns verkligen den lediga dag då jag inte gör ett endaste dugg? Jag börjar tvivla.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett finns verkligen den lediga dag då jag inte gör ett endaste dugg? Jag börjar tvivla.. Visa alla inlägg

söndag 12 februari 2012

Lunchtider


Åt den fantastiskt goda morotssoppan Fru Venus gjorde i oktober. Nu är den tyvärr slut. Så det är bra om du hinner göra en ny omgång när du kommer, kära Frun.
Jag ska gå och träna nu, men tar inte lånebilen. Fick en toppenparkering nära lägenheten och vill inte riskera att jag måste köra runt som om jag leker hela havet stormar.
Published with Blogger-droid v1.7.3