Visar inlägg med etikett fast jag kan tänka mig att åka till NY och se Amerikansk hockey. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fast jag kan tänka mig att åka till NY och se Amerikansk hockey. Visa alla inlägg

onsdag 18 november 2009

Önskar att jag vore någons make

Läser på Monas Universum att hon nominerat sin man till en hockeyresa till New York! Åh tänk om jag vore någons make, då skulle jag böna och be att jag också blev nominerad.

Uppdatering! Ser att shopping ingår! Vafan, både hockey och shopping, det låter som det skulle finnas plats för åtminstone en tjej. Jag funderar på att nominera mig själv!