Läser på Monas Universum att hon nominerat sin man till en hockeyresa till New York! Åh tänk om jag vore någons make, då skulle jag böna och be att jag också blev nominerad.
Uppdatering! Ser att shopping ingår! Vafan, både hockey och shopping, det låter som det skulle finnas plats för åtminstone en tjej. Jag funderar på att nominera mig själv!
1 dag sedan
