Visar inlägg med etikett fast det är ju verkligen kul att svabba golv om och om igen. I´m only in it for fun.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fast det är ju verkligen kul att svabba golv om och om igen. I´m only in it for fun.. Visa alla inlägg

lördag 6 november 2010

Nostalgi

Du som är ungefär i min ålder sägs ska komma ihåg Indianpulver som fanns på 70-80-talet. Själv sminkade jag mig inte då men har idag något som kan jämföras med detta pulver. Oriflame säljer puder i form av små kulor som är väldigt bra. Ett tips så här i all enkelhet. När du skurar golv, se till att en liten puderkula inte ligger i svabben och ritar mönster på golvet. Framförallt bör du upptäcka det innan golvet blir torrt.