Visar inlägg med etikett förstår du att den var bra eller ska jag förklara mer?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett förstår du att den var bra eller ska jag förklara mer?. Visa alla inlägg

tisdag 16 november 2010

Så var det

Oavsett om du har någon tidigare relation till Mia Skäringer och hennes figurer, eller läst hennes bok, blogg eller bara hört talas om henne så vill jag säga: Gå och se hennes show! Du kommer inte att bli besviken, men du kommer absolut att bli berörd. Skratta och gråta. Eventuellt det sista. Men absolut skratta. Och ibland hördes någon skratta som sen kom av sig, mitt i skratten. Och då tänkte jag att där var en till som kände igen sig. Och skrattet blir ju lite av en försvarsmur hos många, för att slippa bli berörd på allvar. En modigare människa än Mia finns kanske, men inte lika rolig. Och stark. Jag kommer inte att kunna släppa den här showen på länge.