Visar inlägg med etikett först måste jag nog fixa två skorpor till mitt te ja det måste jag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett först måste jag nog fixa två skorpor till mitt te ja det måste jag. Visa alla inlägg

tisdag 2 november 2010

Ett moraliskt dilemma

Jag har nu funderat och funderat. Lite hann jag ju med mellan jobben idag. En lunch med en kompis också. En snabb fika, och äta lite av godiset från helgen, nä det är inte slut ännu. Hur svårt kan det egentligen vara? Jag bjöd ändå en arbetskamrats son på godis, som tack för att jag köpte saker ur wwf katalogen.
Men det var ju faktiskt inte det jag skulle skriva om. Jag tänkte... att jag kanske ska dela med mig av ett moraliskt dilemma.