Visar inlägg med etikett ett glas vin på det här kanske. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ett glas vin på det här kanske. Visa alla inlägg

torsdag 20 januari 2011

Nä men va sjutton?

På sommaren är det väldigt skönt med mörka fönsterrutor som tar bort den värsta solstrålningen in i arbetsrummet. Men inte nu. Det ser ut som det vore natt redan. Fast det gör ju inte mig något, jag går ju i alla fall inte och lägger mig förrän på morgontimmarna.