
Buss hem, känns helt ok att åka. Trots att vädret idag varit bättre än vi kunde drömma om. Jag är supersnyggt röd i ansiktet. Men benen har klarat sig helt från att få minsta lilla färg. Idag har vi rastat hundarna. En promenad på drygt sex km. Men de där små hundrackarna går inte supersnabbt precis. Undrar hur många stopp en sån här buss gör. Och undrar när jag ska be om kaffe? Realisten och Snokis; har ni bakat?
Published with Blogger-droid v1.6.7
