Visar inlägg med etikett en arbetskamrat föreslog att vi ska köpa semlor imorgon och jag var den första att säga ja fast jag inte ens gillar semla. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett en arbetskamrat föreslog att vi ska köpa semlor imorgon och jag var den första att säga ja fast jag inte ens gillar semla. Visa alla inlägg

måndag 20 februari 2012

Friska vindar, styv kuling och storm vet jag vad det är


Men Expressen, eller är det SMHI, lär mig en ny hemsk vädersort.
Vilken tur att vi inte har sportlov här den här veckan då.