Visar inlägg med etikett eller var det vinet det är ju himla svårt att veta. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett eller var det vinet det är ju himla svårt att veta. Visa alla inlägg

torsdag 27 januari 2011

Att gå på teater

Gårdagens pjäs var fantastiskt bra. Har du möjlighet, och lyckas att få biljetter ska du absolut se den!
Men det är väldigt märkligt vad trött jag är idag. Kan det bero på att jag är ovan vid kultur?