1 dag sedan
Visar inlägg med etikett du då hur roar du dig en lördagsförmiddag som denna?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett du då hur roar du dig en lördagsförmiddag som denna?. Visa alla inlägg
lördag 30 april 2011
Eftertanke
Någonstans finns det en känsla av att jag borde "tänka först och och säga ja sen" eller aldrig, säga ja alltså. Vet ju inte riktigt vad som menas med det, och har inte heller riktigt fått möjlighet att göra efterforskningar i ämnet heller. Men just nu, idag, känns det som att jag börjar ana vad som menas. Eller så är jag bara nervös. För nervös är jag, som sjutton. Jag är ganska säker på att jag kommer att falla av, slå mig, förlora medvetandet, inte kunna gå på en vecka. Något av det eller allt på en gång. Vad jag ska göra? Jag ska följa denna, visserligen underbara men galna, tjej på Valborgsspinning. Du hör ju, Spinning! Jag som knappt kan cykla på en vanlig cykel. Önska mig lycka till. Eller ännu bättre, kom och möt mig, gärna med lite champagne, i Huddingehallen vid 13-snåret, och hjälp mig in i Es bil så jag kommer hem.
Något att snacka om:
du då hur roar du dig en lördagsförmiddag som denna?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
