Visar inlägg med etikett det som göms i snö kommer upp i tö och det är mest skit kan jag konstatera. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det som göms i snö kommer upp i tö och det är mest skit kan jag konstatera. Visa alla inlägg

torsdag 23 februari 2012

Ingen risk

Äntligen kan jag ha mina sköna stövletter utan att riskera benbrott. Nästan all is och snö har regnat bort. Och idag skiner solen från en klarblå himmel. Det är vår!
Published with Blogger-droid v1.7.3