Visar inlägg med etikett det ska bli skönt att få visa sina vinterbleka ben för solen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det ska bli skönt att få visa sina vinterbleka ben för solen. Visa alla inlägg

fredag 15 april 2011

Jag och Allan!

Vi ska till Öland. Jag har semester och Allan är ledig från dagis. Undrar om han saknar sina kompisar. Jag saknar inte mina arbetskamrater, för jag ska träffa fyra fina tjejkompisar.
En av dem är Allans matte.
Published with Blogger-droid v1.6.7