Visar inlägg med etikett det mesta i min garderob är hopplöst tantigt och gammalmodigt och för stort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det mesta i min garderob är hopplöst tantigt och gammalmodigt och för stort. Visa alla inlägg

torsdag 18 november 2010

Åh det var inte sant, åh det var inte sant... eller jo men inte hela sanningen

Nä hä. Vad säger ni? Tror ni inte på min missbrukarlista? Men den är sann, jag lovar! Ja ja, champagnen och vinet och sex är knappast missbruk. Jag måste ju leva också. Stryk sex förresten, det var evigheter sen.

Nog om det. Imorgon ska jag på personalfest, och jag har ta mig sjutton inte en aning om vad jag ska ta på mig. Det som hänger i min garderob är ganska tråkigt, eller somrigt men framförallt helt fel storlek. Utom mina svart jeans då... Till och med trosorna sitter fel. Är det något jag är dålig på så är det att shoppa till mig själv, jag behöver en vårdare. Fasiken.