Visar inlägg med etikett det går inte att komma ifrån att jag tycker att det känns som måndag idag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det går inte att komma ifrån att jag tycker att det känns som måndag idag. Visa alla inlägg

onsdag 19 januari 2011

Jag är fortfarande uppe och lika trött

Gick och tränade imorse och gav mig själv en stor klapp på axeln! Bra gjort Singelmamman. Ja jag pratar om och med mig själv i tredje person. Framförallt när jag är så här trött. Fick upp äldsta tonåringen, men inte yngsta. Jo yngsta gick upp en sväng men däckade totalt så jag ringde skolan och sa att de får se yngsta först imorgon. Själv funderar jag på hur jag ska få hjärnan att fungera lite snabbare och lite smidigare. Ska nog börja med att gå till min gamla bank och en gång för alla avsluta de konton jag trodde jag hade avslutat för minst sju år sedan. Idag är det dock kul att jag inte gjort det, för jag har lite pengar att hämta där. Pengar som verkligen kommer till rätt person i rätt tid nu.

PS. Jag måste komma ihåg att inte läsa bloggar när jag är så här trött. I alla fall inte den här, jag kan inte sluta skratta nu.