Visar inlägg med etikett det får bli moralfrågor en annan dag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det får bli moralfrågor en annan dag. Visa alla inlägg

onsdag 3 november 2010

Ett moraliskt dilemma del två

Tyvärr jag kom av mig både av ost som måste öppnas, skorpor och en mobiluppladdning som inte funkar. Trots att Snokis ryckt ut som räddaren i nöden. Tack vännen, och din vän, men nä, telefonen eller om det var datorn den här gången, vägrar samarbeta. Jag blev så arg att jag tänkte gå och lägga mig, men nu är jag mest så arg att jag inte kan lägga mig. Jippi liksom. Sus, kan du låna ut hjärtat ditt?