Visar inlägg med etikett det är varmt i solen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det är varmt i solen. Visa alla inlägg

fredag 15 april 2011

Rastning pågår

Och våra brie-salamismörgåsar är uppätna. Det är ett ofattbart kvitteroväsen på fåglarna.
Published with Blogger-droid v1.6.7