Visar inlägg med etikett det är väldigt surt att hitta räkningar som borde varit betalda och upptäcka att de inte är betalda väldigt surt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det är väldigt surt att hitta räkningar som borde varit betalda och upptäcka att de inte är betalda väldigt surt. Visa alla inlägg

söndag 5 februari 2012

Aldrig någonsin mer mätt!

Vad fasiken är det med kroppeländet? Ingenting har den velat göra idag, bara sitta och slödricka te hela förmiddagen tills jag fick ont i baken. Hasa mig iväg till affären och handla inför kommande vecka med tonåringar. Massor av mjölk. Lite ovanligt att handla det måste jag säga, från noll till flera liter i veckan. Men det är väl en fas de går igenom de små liven.
Själv går jag igenom en hungerfas! Idag har jag förutom frukostmackan och en halv blodgrape ätit följande; en hel köpepizza med bearnaise, en kvarts liter glass, maränger och never stop som topping och nu mular jag in skorpor med ost på löpande band. Och ändå känner jag mig inte mätt! Det är nu min lathet kommer att rädda mig från att äta ihjäl mig. Jag orkar helt enkelt inte fixa något mer att stoppa i munnen.