Visar inlägg med etikett det är svårt att fatta även för mig själv hur mycket jag gillar min soffa. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det är svårt att fatta även för mig själv hur mycket jag gillar min soffa. Visa alla inlägg

torsdag 2 februari 2012

Jag önskar! Ja jag önskar faktiskt.

Mer snökaos! Imorgon är nämligen en alldeles utmärkt dag för mig att inte kunna ta mig ut, på förmiddagen i alla fall. Lite senare på dagen kan det sluta så jag kan ta mig till gymmet. Och så måste jag köpa godis. Bara för att jag har en vit månad tänker jag inte låta bli att äta fredagsgodis. Eller lördagsgodis. Eller onsdagsgodis. Eller... ja du verkar ha fattat.
Det enda minus jag kan komma på med snökaos, är att min lägenhet blir väldigt kall vid väderomslag, normalt har jag inte alls kallt. Nu har jag satt på mig hälften av alla mina tröjor. Nästa steg är att vira in mig i en filt. Nu ska jag skålla mig lite mandlar och rosta dem i ugnen. Snart Antikrundan!