När jag hälsade på Fru Venus senast såg hon och jag en film om några tjejer som hade en bokcirkel. Och raskt beslöt Frun och jag att vi minsann också ska ha en bokcirkel. Kunde de så kan vi. Så i maj när vi är några stycken som ses tillsammans med Frun på Venusberget (det är jag, SnyggMonica, Snäckan, och förhoppningsvis Gafflan) ska vi alla ha läst den här boken.
Jag har inte läst något av henne tidigare, eller sett något som filmats, jag har bara en förutfattad mening. Så det här blir spännande. Har du läst eller sett något av Jane Austen? Gillar du det?
1 dag sedan

