Visar inlägg med etikett det är en mammas plikt att ta den hårdaste kudden. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det är en mammas plikt att ta den hårdaste kudden. Visa alla inlägg

torsdag 13 januari 2011

Tredje dagen

Vår åland för dagen är: solstolarna, sol, sol, värme, sol, mat och dryck, ett glas kallt vitt vin, eller förresten flera. Sola, sola och äta. Jag har mött mina övermän i tonåringarna, de vill inte göra något annat ändå vila. Me like.

Uppdaterat: 19:00 (svensk tid) 20:00 Egyptisk tid. Vad som ibland dyker upp i inläggen i form av konstiga ord eller syftningsfel beror enbart på att HTCn vill annat än jag. VÅRT MÅL.... och inget annat ska det vara.