1 dag sedan
Visar inlägg med etikett det är dessutom skitsvårt att jobba samtidigt som jag försöker ta bort trådarna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett det är dessutom skitsvårt att jobba samtidigt som jag försöker ta bort trådarna. Visa alla inlägg
måndag 28 december 2009
Jag tycker verkligen inte om det där vita
Det sitter som klister och hur jag än försöker pilla bort det så följer det ändå med något in i munnen. Dessutom blir fingrarna alldeles torra och fula, lite vit/gul/svarta. Tror att det är värst på clementiner.
Något att snacka om:
det är dessutom skitsvårt att jobba samtidigt som jag försöker ta bort trådarna
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
