Visar inlägg med etikett de har väldigt god korv till frukost och vi har inte sett några hajar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett de har väldigt god korv till frukost och vi har inte sett några hajar. Visa alla inlägg

lördag 15 januari 2011

Säg omelett

Imorgon får äldsta ta en omelett åt mig på frukosten. Omelettkocken har fattat tycke för mig och han är inte diskret.