1 dag sedan
Visar inlägg med etikett borde inte jag sova nu?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett borde inte jag sova nu?. Visa alla inlägg
onsdag 19 januari 2011
Jag saknar dem inte alls idag
I eftermiddag gick tonåringarna till sin pappa. Jag mötte dem som hastigast i dörren när jag kom hem. Äldsta säger; "Är det ok om vi kommer hem i helgen och tvättar med dig, det vi hade med i Egypten"? Och jag fick visst ett sandkorn i ögat, inget annat. Bara ett förfluget sandkorn från Sinai. Joho!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
