Visar inlägg med etikett bilder kommer senare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bilder kommer senare. Visa alla inlägg

söndag 14 november 2010

Ett finfint snitt och gott om vin

Efter hälsomässan hann jag få med Singel på Matmässan också. Och oj vad vi fick provsmaka vin, Chablis utan att vi bad om det, flera sorters champagne och jag fick äran att sabrera! Med ett, enligt den unga, snygga mannen, perfektk snitt! Gott var det också. Nästa år satsar vi på matmässan hela söndagen, eller hur Singel? Och jag måste säga, trots att Singel är Djurgårdare så är hon en fantastiskt mysig person. Vi lär träffas och umgås fler gånger.