Visar inlägg med etikett bilden är agen nedanför det skruvade tornet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bilden är agen nedanför det skruvade tornet. Visa alla inlägg

lördag 4 september 2010

Allt och himlen därtill

På 54:e våningen med fantastisk utsikt över Malmö, sundet och Danmark hade vi konferens idag. En mycket bra konferens. Och rolig, och trevlig! Det är inte varje konferens det inträffar. Nu är jag hemma, har ätit två knäckebrödskivor med falukorvskivor på. Och jag som inte gillar falukorv. Men ikväll var det gott.

En undran bara. Är det dålig luft i Köpenhamn och Malmö? Har precis upptäckt att jag har fullt med finnar i ansiktet, och hyn är helt otroligt dålig. Så nu sitter jag med ansiktsmask och blir det inte bättre så... Ja vad f-n gör jag då? Tips mottages mer än tacksamt.