Visar inlägg med etikett att ta sig hem under de här förhållandena det blir nog spännande. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett att ta sig hem under de här förhållandena det blir nog spännande. Visa alla inlägg

måndag 22 november 2010

Plötsligt händer det

Och jäklar så snabbt också. Från en lagom dåsigt måndagskänsla till värsta magknipen som lika snabbt övergick i en känsla av karusell i magen till illamående hann det nog gå en sekund. Nu har jag petat i mig lite yoghurt och mineralvatten för att se om det lugnar sig. Men något säger mig, kalla det sjätte sinne eller bara sund kroppskännedom, jag kommer att bli tvungen att gå från jobbet ganska snart. Eller så ska jag sitta still i båten och hoppas att känslan går över.