Visar inlägg med etikett att åka långbuss alltså inte en buss som är väldigt lång utan som åker en lång sträcka är fascinerande. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett att åka långbuss alltså inte en buss som är väldigt lång utan som åker en lång sträcka är fascinerande. Visa alla inlägg

söndag 17 april 2011

Det är inte alltid så lätt att shoppa

The fat lady skriver om sin förvåning vid senaste shoppingen. En fotölj och en clematis när det egentligen var något helt annat hon skulle kommit hem med. Men jag tycker faktiskt inte alls att det är konstigt. Jag och barnens far gick ut en söndag för länge sen för att köpa byxor, eller i alla fall titta på byxor till mig. Det sket sig, så istället kom vi hem på kvällen och hade köpt en lägenhet. Inte konstigt alls. Dessutom passade lägenheten oss alldeles förträffligt, vilket byxor på den tiden inte alls gjorde, på mig. Vad är det konstigaste eller mest otippade du kommit hem med från en shoppingtur?