Visar inlägg med etikett Voltaren gel hjälper inte mycket på den onda armen tyvärr. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Voltaren gel hjälper inte mycket på den onda armen tyvärr. Visa alla inlägg

söndag 6 april 2014

Det visste jag inte

Att min väska hade ett litet lönnfack. Och att det var där nycklarna hamnat. Vem kunde ha anat? Hej uggla! glad att se dig igen.
Nu ska jag ut och springa. Hela min kropp säger nej. Jag säger att jag skiter i det.