Hittar ett internkuvert i mitt postfack och lyckas på ett fiffigt sätt sätta två häftklamrar i höger pekfinger så blodet sprutar.
Bra, nu kan knappast något mer inträffa, eller hur?
Eftersom jag nu sitter still i min kontorsstol och rullar tummarna kan jag passa på att lägga upp
tävlingen där jag vill vinna. Walking Trainers hos Suzan. Förra gången hon lottade ut dem vann jag inte, och jag trodde faktiskt att det var något helt annat man tränar med dem.
För att vara med ska jag kommentera något jag minns från hennes blogg. Och det är inte svårt! Hennes omstart och viktnedgång glömmer jag inte. Även om jag skulle vilja... Avundsjuk? jag! Inte...
tävlingen där jag vill vinna. Walking Trainers hos Suzan. Förra gången hon lottade ut dem vann jag inte, och jag trodde faktiskt att det var något helt annat man tränar med dem.För att vara med ska jag kommentera något jag minns från hennes blogg. Och det är inte svårt! Hennes omstart och viktnedgång glömmer jag inte. Även om jag skulle vilja... Avundsjuk? jag! Inte...
