Visar inlägg med etikett Vet inte om jag någonsin kommer att träna så mycket och äta så förnuftigt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vet inte om jag någonsin kommer att träna så mycket och äta så förnuftigt. Visa alla inlägg

måndag 28 december 2009

Arbetsskadad

När jag är ledig kopplar jag av, totalt. Hela kroppen och även den del av hjärnan som normalt inte sover. Så efter morgonträningen idag fick jag bråttom. Jag hade lyckligt glömt bort den utbildning jag skulle ha i morse. Allt ordnade sig, dock ca 20 min senare än tänkt.
Hittar ett internkuvert i mitt postfack och lyckas på ett fiffigt sätt sätta två häftklamrar i höger pekfinger så blodet sprutar.

Bra, nu kan knappast något mer inträffa, eller hur?

Eftersom jag nu sitter still i min kontorsstol och rullar tummarna kan jag passa på att lägga upp tävlingen där jag vill vinna. Walking Trainers hos Suzan. Förra gången hon lottade ut dem vann jag inte, och jag trodde faktiskt att det var något helt annat man tränar med dem.
För att vara med ska jag kommentera något jag minns från hennes blogg. Och det är inte svårt! Hennes omstart och viktnedgång glömmer jag inte. Även om jag skulle vilja... Avundsjuk? jag! Inte...