Visar inlägg med etikett Varför jag behöver pladdra av mig lite. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Varför jag behöver pladdra av mig lite. Visa alla inlägg

söndag 20 december 2009

Lite pladder

Imorgon är det mndag igen, men jag kanske kan ignorera den. Visst fet chans. Jag har besök hos tandläkaren, min högra kindtand är ju fortfarande sönderbiten. Mndag och tandläkare, som gjort för en spritorgie på kvällen. Men det blir det väl inte antar jag. Jag måste komma ihåg att köpa julklappar också. Och en spritorgie sätter sig lite lätt på minnet.

I övrigt är vi hemma nu. Från för-jul-festandet i K-hamn, Byen. Skulle mycket väl kunna bo där. Det ligger lite långt från jobbet dock.