Visar inlägg med etikett Varför dricker människor så lite champagne. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Varför dricker människor så lite champagne. Visa alla inlägg

torsdag 10 december 2009

Nöjd, nöjdare, må bra

Just hemkommen från bjudkväll med vin, chips och julgran. Så kvällen är till belåtenhet. Men mest är jag nöjd med att ha fått umgås med goda vännen och arbetskamraten G och fd arbetskamrat tillika mycket goda vän R! Jag kom på att jag var inbjuden på glögg och champagne hos reklambyrån xxxx. När jag och G kom dit var det nästan stängt men vi öppnade upp och det blev lite fest. Och som tack fick jag en julgran!

Herregud! en julgran! Julen, kom igen, jag är redo!