Visar inlägg med etikett Stora frågor och värdsliga ting. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Stora frågor och värdsliga ting. Visa alla inlägg

torsdag 26 november 2009

Om råttor och sjunkna skepp

Det var då självaste f-n. Jag lämnar bloggen i ett endaste litet obevakat ögonblick och vips är Optimistcoachen där. Nu har jag en plan...

I övrigt undrar jag varför det luktar simhall, mycket mycket klor, på Slussens t-bana?