Det var då självaste f-n. Jag lämnar bloggen i ett endaste litet obevakat ögonblick och vips är Optimistcoachen där. Nu har jag en plan...
I övrigt undrar jag varför det luktar simhall, mycket mycket klor, på Slussens t-bana?
1 dag sedan
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!