Min frisör är superduper bäst. Men, jag har verkligen inte tid att hinna dit nu. Så. Jag har fixat lite själv, klippt lite här och klippt lite där. Och på toppen av det har jag satt i lite, bara lite blondering. En ny färg som jag inte använt tidigare, och när jag läst alla varningar som säger att jag ska läsa instruktionstexten ordentligt ger jag upp. D e t f i n n s i n g e n i n s t r u k t i o n!
Så nu får vi se. Eller ja, du får väl inte se, tror jag. Men jag och alla på jobbet. Men håll tummarna i alla fall.
1 dag sedan
