1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Sol ute sol inne. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sol ute sol inne. Visa alla inlägg
fredag 25 april 2014
Premiär!
Ikväll slår jag upp dörrarna till mitt hem och välkomnar årets och världens första träff med Bajen Bokklubb. Som jag väntat. Boken vi alla har läst, mer eller mindre, är min gamla favvo, Canettis, Den räddade tungan. Jag har lite att fixa innan bokentusiasterna kommer, lägga bubbel på kylning och förbereda maten. Vi hörs senare.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
