1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Saker ska göras för att det är roligt eller för att jag får betalt för det.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Saker ska göras för att det är roligt eller för att jag får betalt för det.. Visa alla inlägg
tisdag 22 december 2009
Nä inte min kopp av te, inte alls!
Spelar inte någon roll hur mycket mirakel det är i moppar och trasor. Det är I N T E, say after mig, inte kul att städa. Never ever. Nu snurrar tvättmaskiner i tvättstugan och i lägenheten, golv skurade, öppna ytor dammade, gran grann, och nu ska jag dammsuga resten av lägenheten. Får försöka komma ihåg att skura badrummet också. Men först måste jag ha ett glas vin.
Något att snacka om:
Saker ska göras för att det är roligt eller för att jag får betalt för det.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
