Kom upp ur sängkoma vid 12-snåret och fick i mig en härlig, och näringsriktig brunch vid13.30-tiden. Nu ligger jag i soffan, saknar bara chokladen. Undrar om jag ska ta en öl och lite salami innan jag går lös på godiset? Funderar på när gästerna kommer ikväll? Många frågor, undrar om det finns något svar? Har sagt åt gästerna att jag ogärna går upp ur soffan före 16. Och är ju inte påklädd ännu. Men jag hinner nog slänga på mig jeans och en tröja i tid. *hoppas*
Snön vräker ner här och det blåser halv storm. Så soffläget är alltså helt sanktionerat av högre makter. Sånt gillar jag.
Ska nog spela min julklappsskiva. Äldsta tonåringen köade för Thåströms begränsade upplaga av senaste alstret, och nu äger jag en sån, signerad! Och tonåringen har skakat tass med nämnda Thåström.
1 dag sedan
