1 dag sedan
Visar inlägg med etikett Personalen skämtar mycket.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Personalen skämtar mycket.. Visa alla inlägg
lördag 15 januari 2011
På femte dagen
Efter den här resan kommer jag inte äta pommes frites på resten av året. Och jag glädjs över färsk, oinplastad frukt. Annars saknar jag inget.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
