Visar inlägg med etikett Personalen skämtar mycket.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Personalen skämtar mycket.. Visa alla inlägg

lördag 15 januari 2011

På femte dagen

Efter den här resan kommer jag inte äta pommes frites på resten av året. Och jag glädjs över färsk, oinplastad frukt. Annars saknar jag inget.